رفتار رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: رفتار رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی از مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با قرائت فاتحه و برگزاری دعای کمیل با حضور مسئولان شهرستان قشم، کارکنان و اعضای خانواده آنها برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سراج الدین محبی با گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان گفت: سجایای رفتاری جوانان رزمنده دوران دفاع مقدس می بایست به عنوان الگوهای فداکاری و از خودگذشتگی به نسل امروز معرفی و شناسانده شوند.

محبی در ادامه به اخلاق مداری رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد افزود: اخلاقی که در آن روزها بین رزمندگان وجود داشت را باید در عصر حاضر در زندگی خود عملیاتی کنیم.

وی جهاد ایثارگران دوران دفاع مقدس را طولانی و سخت دانست ادامه داد: رفتار رزمندگان در دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان است و همین امر میتواند در محیط هایی چون دانشگاه ابتدا از طریق اساتید و سپس از جانب مدیران و کارکنان به دانشجویان که آینده سازان کشور هستند منتقل کرد.

در پایان این مراسم سرهنگ محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومتی بسیج سپاه قشم، حجت الاسلام درویشی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حجت الاسلام غلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهمراه جمعی از مدیران شهرستانی از امکانات فرهنگی واحد قشم بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028714

وب گردی

وب گردی