پژو 206 در اتوبان امام علی آتش گرفت/مصدومیت 3 شهروند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از حریق پژو 206 در اتوبان امام علی خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش سوزی در بزرگراه امام علی گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک مورد آتش سوزی خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه واقع در اتوبان امام علی بعد از خیابان دماوند اعزام شدند.

ملکی گفت: به محض حضور ماموران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد که یک خودروی ۲۰۶ اس دی با سه سرنشین دچار انحراف از مسیر شده و سپس با دیواره کنار اتوبان برخورد کرده و در نتیجه دچار حریق می شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: خوشبختانه هر سه سرنشین موفق شده بودند پیش از آنکه خودرو به طور کامل بسوزد از خودرو خارج شوند.

وی گفت: البته حال یکی از مصدومان مساعد نبود و از ناحیه مچ دست دچار قطع عضو شده بود اما هر سه سرنشین تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی گفت: یکی از مشکلاتی که در برخی از صحنه‌های وقوع حوادث با آن مواجه هستیم موضوع ازدحام شهروندان است که البته قصدشان خیر است اما به دلیل عدم تخصص و عدم داشتن تجهیزات لازم کارایی کافی را ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: ما قدردان زحمات شهروندان هستیم و از آنها تشکر می‌کنیم اما بهترین کمکی که می‌شود به نیروهای خدماتی کرد بازگشایی مسیرها برای رسیدن با سرعت آنها به سر صحنه حادثه است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028727

وب گردی

وب گردی