گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در هفته دفاع مقدس

در شروع سال تحصیلی و به مناسبت هفته دفاع مقدس،جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با گلباران مزار شهدای گمنام این دانشگاه به شهدای گرانقدر دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی، یعقوب فتحی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مسئولین، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با حضور در مزار 5 شهید گمنام واحد کرج با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، با آرمان های شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس تجدید بیعت نمودند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها، دلاوری ها و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان جنگ تحمیلی، از دفاع مقدس به عنوان نقطه زرینی در تاریخ ایران اسلامی نام برد و گفت: پیروان و راهروان واقعی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در طول جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کردند که از نثار جان و مال خود در راه احقاق حق، دفاع از اسلام و سرکوبی ظالمان و دشمنان اسلام ابایی نداشته و شجاعانه در این راه گام می گذارند و تا آخرین قطره خون بر سر آرمان های مقدس اسلام راستین می ایستند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین انصاری از مسئولین حوزه معاونت فرهنگی واحد کرج نیز با بیان سخنانی در خصوص جنگ تحمیلی تصریح کرد: وظایف رزمندگان تنها در زمان جنگ و میدان نبرد خلاصه نمی شود و مرد جنگی باید همیشه بیدار و هوشیار باشد چرا که دشمن همیشه در کمین بوده و مشغول فعالیت است.

لازم به ذکر است این مراسم هرساله و در تقارن پربرکت هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می گردد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028779

وب گردی

وب گردی