فردا سواحل خزر و  خراسان بارانی است/گرمای 45 درجه در اهواز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش‌ها در سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش می‌یابد، روز دوشنبه نیز بارش پراکنده در این مناطق ادامه دارد و از بعدازظهر دوشنبه کاهش ابر در این مناطق خواهیم داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احد وظیفه در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: در ساعات پایانی امروز در سواحل خزر ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در گیلان و مازندران بارش باران، وزش باد شدید موقت و مواج شدن دریای خزر‌ پیش‌بینی می‌شود و فردا ‌مقدار بیشینه بارش در گیلان و غرب مازندران بین 35 تا 70 میلیمتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ‌روز یکشنبه سواحل خزر مواج است، افزود: فردا بارش‌ها در سواحل خزر افزایش می‌یابد همچنین در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش خواهیم داشت.

وظیفه گفت: روز دوشنبه در ‌خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و سواحل خزر بارش پراکنده ادامه دارد و از بعد از ظهر دوشنبه کاهش ابر در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر در هفته جاری رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران طی ۴ روز آینده صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود همچنین بیشینه دما فردا در تهران ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه خواهد بود، کمینه دما فردا در تهران ۲۰ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028817

وب گردی

وب گردی