یک میلیون پاکت ویژه جشن عاطفه ها در مدارس استان تهران توزیع  شد

سرپرست کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون پاکت ویژه جشن عاطفه در مدارس استان خبر داد و گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها با شعار «بارنگ مهر رویایی را بسازیم» ۱۰ مهر برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید ابوالفضل پرپنچی گفت: جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان و جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در ۶۶۰۰ مدرسه در استان تهران برگزار می شود.

وی از توزیع یک میلیون پاکت جشن عاطفه ها در مدارس استان به منظور جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: این پاکت ها توسط سازمان دانش آموزی بین دانش آموزان در مدارس توزیع شده است که این کمک‌ها در اختیار مدیران مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به راه های الکترونیکی کمک به جشن عاطفه ها تصریح کرد: خیران می توانند با شماره ثابت ۰۲۱۷۳۵۵ و انتخاب عدد ۴ ، شماره گیری کد دستوری #۰۲۱ *۸۸۷۷ *شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و شرکت در پویش #تامهر_با_همدلی کمک های خود به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.

پرپنچی یادآور شد: در مرحله اول جشن عاطفه ها ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی (تهیه لوازم التحریر و پوشاک) برای دانش آموزان نیازمند بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028910

وب گردی

وب گردی