تقدیر از تدابیر ارزنده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پذیرش دانشجو

تدابیر شایسته و زمان‌بندی صحیح در ثبت‌نام‌ها و اعلام نتایج توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی بویژه در دوره های با آزمون و بدون آزمون، بهترین شرایط را برای پذیرش دانشجو در نیمسال اول 98-99 فراهم ساخته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد خوراسگان، پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان(خوراسگان) صبح امروز در جلسه هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی با اعلام این مطلب افزود: ثبت نام ورودی های جدید در نیمسال جاری، در فضای مناسب و با همکاری مطلوب همه همکاران به خوبی انجام گرفته است و نظم قابل قبول موجود، به دلیل همدلی و همکاری همه بخش‌ها است.
نجفی اظهار کرد: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به قوانین و مقررات بالادستی و در راستای پذیرش دانشجو متناسب با ظرفیت های دانشگاهی خود، با زمان بندی مناسب و اعلام به موقع نتایج، ضمن تأمین رضایت داوطلبین، موجبات انضباط و نظم مورد انتظار را در این بخش فراهم ساخته و واحدهای دانشگاهی استان نیز در همین راستا توانسته اند نتایج قابل قبولی داشته باشند.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) نیز با آمادگی کامل در تمامی دانشکده‌ها، کلاس‌های خود را طبق تقویم آغاز کرده و لازم است حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی نسبت به نظم و حضور به موقع اساتید و تشکیل کلاس‌ها مطابق با ساعت مقرر، با جدیت نظارت داشته باشد.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: وضعیت پذیرش دانشجو طبق گزارش مسئولین محترم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، در استان اصفهان نسبتا مطلوب بوده و امیدواریم واحدهای دانشگاهی بتوانند با برنامه‌ریزی صحیح از ظرفیت‌های به وجود آمده به خوبی بهره‌برداری کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) عنوان کرد: استفاده از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات استادان و کارکنان به منظور اتخاذ بهترین تصمیمات و افزایش بهره‌وری سازمانی در قالب مجامع مشورتی، بسیار اثرگذار خواهد بود و لازم است در این خصوص توسط حوزه‌های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در بخش اساتید و حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع، در بخش کارمندان، برنامه ریزی و اقدام شایسته صورت پذیرد.
وی با تبیین روند پیشرفت کار در طرح پویش، گفت: ظرفیت‌های علمی، آموزشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با بخش‌های صنعتی و تولیدی استان این مکان را فراهم کرده است که بتوانم روی طرح پویش، یعنی همزمانی تحصیل و اشتغال دانشجو، افق‌های روشنی را ببینیم و در این زمینه مقدمات کار فراهم شده است و به سرعت در حال گسترش است.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: ارتباط دانشجویان و خانواده‌ها باید با مسئولین دانشگاه، تسهیل شود و در این زمینه لازم است ساز و کاری پیش‌بینی شود تا در انجمنی با نام انجمن دانشگاه و اولیای دانشجویان، بتوانیم خط ارتباطی دانشگاه با خانواده‌ها را توسعه دهیم.
نجفی با تاکید بر ضرورت توسعه درآمدهای غیر شهریه‌ای، تصریح کرد: درآمدهای ناشی از تولیدات دانش‌بنیان، درآمدهای ناشی از طرح‌های برون دانشگاهی، درآمدهای ناشی از ظرفیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی و درآمدهایی مبتنی بر اجاره اماکن ورزشی و عمومی دانشگاه در ساعات فراغت، باید گسترش یابد.

کد خبر: 1028916

وب گردی

وب گردی