مرمت و بازسازی  سردیس شهدای بوستان ولایت

به گفته معاون فرهنگی سازمان زیباسازی تعداد ۲۱ سردیس شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس توسط مجسمه سازان متخصص پایتخت مرمت و بازسازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسزای شهر تهران درباره مرمت سردیس ۲۱ شهید در بوستان ولایت، گفت: همزمان با افتتاح بوستان ولایت ۲۱ سردیس از شهدای دفاع مقدس در این بوستان نصب شد که این سردیس ها از سمپوزیوم مجسمه سازی دفاع مقدس انتخاب شده بودند.

موسوی در ادامه بیان کرد: سمپوزیوم مجسمه سازی دفاع مقدس در همان بوستان ولایت برگزار شد و این سردیس ها توسط هنرمندان آن سمپوزیوم ساخته شده بود که تصمیم گرفتیم ۲۱ سردیس در همان بوستان ولایت نصب شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، افزود: به دلیل اینکه چند سال از نصب این سردیس ها گذشته بود برخی از آنها آسیب دیده بودند که تصمیم گرفتیم آنها را مرمت و بازسازی کنیم واین کار همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به اتمام رسید.

سید مجتبی موسوی در ادامه گفت: مرمت، بازسازی و رنگ آمیزی این سردیس ها توسط ابراهیم اسکندری انجام شد که مرمت خود سردیس ها، ترمیم پایه ها و پلاک ها، رنگ آمیزی آنها در اولویت قرار داشت زیرا دچار فرسایش شده بودند که خوشبختانه دوباره مورد بهره برداری قرار گرفتند.

موسوی در پایان گفت: تعداد ۲۱ سردیس منصوبه از شهدای دوران دفاع مقدس از جمله شهید آبشناسان، شهید رنجبری، شهید همت و شهید کلاهدوز توسط مجسمه سازان متخصص پایتخت بازسازی، مرمت و رنگ آمیزی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028921

وب گردی

وب گردی