حذف نام شهدا از خیابان‌های شهر، بزرگترین آرزوی دشمنان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: مسئولین وظیفه دارند با رعایت شأن و عزت خانواده شهدا عزت خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرمان، علیرضا منظری توکلی در دیدار با خانواده شهید مهدی شمس‌الدینی و شهید سعید عرب که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تأکید براینکه حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی همواره با بصیرت و آینده‌نگری جامعه اسلامی را به امور بایسته رهبری فرموده‌اند گفت: یکی از راه‌های مهم نگاه داشتن نام و یاد شهدا احترام به خانواده گرانقدر شهدا است.

منظری توکلی با اشاره به رخدادهای اخیر در خصوص حذف کلمه شهید و نام شهدا از جغرافیای شهری و مواجهه امت انقلابی با این موضوع گفت: حذف نام شهدا از کوچه و خیابان‌های شهر و زندگی روزمره می‌تواند سبب کمرنگ شدن یاد و خاطره شهدا از ذهن مردم شود و این موضوع برای جامعه‌ای که متعالی‌ترین تعاریفش ایثار و شهادت است و خصوصاً برای نسل جوان جامعه که تجربه همزیستی با این بزرگواران را نداشته‌ آفت و بزرگترین آرزوی دشمنان ماست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: مسئولین وظیفه دارند در مقابله با این اقدام با رعایت شأن و عزت خانواده شهدا عزت خود را حفظ کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028945

وب گردی

وب گردی