تمهیدات دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای استقبال از زائران اربعین

جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان با حضور بهروز دوستی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، حجت الاسلام مرادیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و معاونین دانشجویی فرهنگی واحدهای استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، در ابتدای جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان لزستان حجت الاسلام مرادیان با ذکر این حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص شهادت امام حسین (ع) خواستار توجه بیش از پیش به موضوع پیاده روی اربعین امسال شد.

در ادامه جلسه دوستی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن بیان ضرورت و اهمیت گرامیداشت و پاسداشت قیام عزتمند و پر عظمت امام حسین (ع) و یارانش، این واقعه بزرگ تاریخ را الهام بخش انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مقاطع حساس دانست و گفت: هرگاه حرکت در مسر عاشورایی امام حسین (ع) را الگو قرار دادیم موفق عمل کرده ایم بنابراین لازم است همه تلاش و برنامه ریزی خود را برای تعمیق معرفت عاشورایی و مشارکت حداکثری در دانشگاه بکار بسته شود.

در ادامه این جلسه بر اساس دستورالعمل عزیمت زائرین حسینی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان در پیاده روی اربعین امسال مقرر شد تبلیغات و اطلاع رسانی منسجم در سطح واحدهای استان در قالب های مختلف نظیر دایر کردن ایستگاه صلواتی به منظور ترغیب و تشویق (دانشجویان، کارکنان و اساتید) برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) صورت گیرد. همچنین مقرر شد کسانی که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند از طریق سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی جهت دریافت کمک هزینه اقدام کنند.

تصمیم گیری در خصوص پژوهش با موضوع اربعین و پیاده روی اربعین حسینی، تشویق مقالات و پایان نامه ها و طرح های برتر، راه اندازی مجمع یاوران فرهنگ دانشجویان توسط بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان وبسیج اساتید واحدها و شناسایی و نامگذاری کلیه خیابانها و میادین واحدهای سطح استان به نام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028958

وب گردی

وب گردی