17 مهرماه بدرقه زائران سفر اربعین در واحدهای دانشگاه آزاد برگزار می‎شود

بدرقه زائران سفر معنوی اربعین حسینی در تاریخ 17 مهر ماه همزمان در واحدهای سراسر کشور برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و حرکت زوار حضرت ابا عبداله حسین به سمت عتبات عالیات سومین جلسه ستاد اربعین واحد کرمانشاه در محل سالن جلسات دانشگاه و با دستور کار جمع بندی آخرین مصوبات و محیا شدن برای حرکتی عظیم تشکیل شد.

طی این جلسه که به ریاست جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان کرمانشاه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان، حسن امیری رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و معاونان و مدیران دانشگاه به عنوان اعضای ستاد اربعین برگزار شد تمامی موارد و مصوبات جلسات قبلی مورد بررسی نهایی قرار گرفت و نحوه ارائه خدمات، سامان دهی خادمین، تامین اسکان و نیازهای زائران و فعالیت های میدانی بررسی و به تایید اعضای جلسه رسید.

در این جلسه مصوب شد تمامی زائران دانشجو، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه قبل از عزیمت به سفر معنوی خود ابتدا به دفتر حراست دانشگاه مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

همچنین کسانی که قصد خدمت رسانی به زائران به عنوان خادم را دارند موظف شدند با محمد حجاب مسئول برپایی موکب دانشگاه آزاد اسلامی در مرز خسروی مراجعه و ضمن ثبت نام، زمان حضور خود را در موکب دانشگاه تعیین و قطعی کنند.

از دیگر مصوبات این جلسه بدرقه زائران سفر معنوی اربعین حسینی در تاریخ 17 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در واحد کرمانشاه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028961

وب گردی

وب گردی