برگزاری نشست تخصصی «گام دوم انقلاب، با رویکردی بر دفاع مقدس» در واحد اسلامشهر

نشست تخصصی «گام دوم انقلاب، با رویکردی بر دفاع مقدس» و مراسم تجلیل از خانواده شهداء در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اسلامشهر، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست تخصصی «گام دوم انقلاب، با رویکردی بر دفاع مقدس» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار و از مادر دو شهید دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان اسلامشهر در این واحد دانشگاهی تجلیل شد.

محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم به امنیت و قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: امنیت حاضر به واسطه رشادت‌های بزرگ مردان این سرزمین حاصل شده و یکایک ما در مقابل آن مسئولیم. هرکجا باب شهادت بسته باشد، باب ذلت و حقارت باز می شود.

وی ادامه داد: مظهرِ اقتدارِ امروزِ ما، شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی است که برای آن خون‌های پاک زیادی ریخته شده است؛ شهادت و ایثار، رابطه مستقیم با عزت و سربلندی این ملت دارد و هرکس با هر گرایش و سلیقه ای در این خصوص سر تعظیم فرو می آورد.

سرهنگ ایلیکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر نیز در این نشست ضمن تبریک هفته گرامیداشت دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در برگزاری این مراسم و توجه به آن تقدیر کرد.

ایلیکا دشمنِ امروز ایران و انقلاب را همان دشمن 8 سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: دشمن با همان نیت و آرمان، لیکن با روشی متفاوت، دشمنی می کند.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر استفاده از سازمان ملل و دیگر سازمانهای بین المللی در راستای اهداف خود، تثبیت رژیم صهیونیستی در منطقه، فرسایش نظام جمهوری اسلامی و حفظ درگیری در جهان اسلام را سیاست های اصلی و استراتژیک نظام آمریکایی در دستیابی به اهداف آرمانی خود در دنیای بین الملل برشمرد.

وی مقاومت را تنها راه مقابله با دشمن را مقاومت دانست و افزود: مقاومت است که می تواند شکست سیاست های دشمن را رقم بزند.

این نشست که به همت ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس (متشکل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، پایگاه بسیج کارکنان و اساتید، ستاد شاهد و ایثارگران و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر) برگزار شد؛ با پخش کلیپ فرزند شهید و تجلیل از مادر دو شهید گرانقدر هادی شجاع و ابراهیم محمدی راهب ادامه و با اهدای احکام مسئولیت 8 نفر از اعضای بسیج کارکنان واحد اسلامشهر (پایگاه شهید باهنر) به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028968

وب گردی

وب گردی