دیدارسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دانشجوی جانباز ۳۵ درصد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با دانشجوی جانباز ۳۵ درصد این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از رشت، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و هیات همراه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سیدمحمد سادات فر؛ دانشجوی جانباز ۳۵ درصد این واحد دانشگاهی و خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حسین شریفی با تبریک و گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: ملت ایران سال های دفاع مقدس را برگ زرین تاریخ می دانند.

وی با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت مقام جانبازان و ایثارگران جزو رسالت های انقلاب اسلامی و تاکیدات دین مبین اسلام است افزود: دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران جزو وظایف ما بوده و این نشست ها و دیدارها می تواند راهی برای یادآوری رشادت ها و دلاورمردی های جانبازان و ایثارگران برای نسل حاضرباشد.

گفتنی است سیدمحمد سادات فر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، در عملیات بیت المقدس ۷ در منطقه شلمچه به درجه رفیع جانبازی نایل گردیده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیات علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028998

وب گردی

وب گردی