گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد

به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری  بسیج دانشجویی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای  هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم  و شهدای گمنام با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، جمعی ازاستادن، کارکنان و دانشجویان واحد میاندوآب در سالن کنفرانس ولایت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران 8 سال دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دفاع مقدس تبلوری از انوار الهی در دفاع از کیان اسلامی در برابر یزیدیان زمان در کربلای ایران بود که در عاشورایی طولانی مدت، جوانان برومندی همچون جوانان بنی هاشم تقدیم اسلام کرد.

رستمی در ادامه افزود: هفته دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثار، پایداری و دفاع از ارزش ها و باورهای اسلامی است و تبیین یاد و خاطره روزهای سخت جنگ تحمیلی در اذهان نسل جوان انقلاب یک تکلیف و وظیفه الهی است که دانشگاهیان باید در این عرصه پیشرو و پیش گام عمل کنند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمن مقابله با حرکت های عاشورایی مردم و ایده های تأثیرگذار انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی است تا مانع رسیدن انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود( عج) شوند.

رئیس واحد میاندوآب پیاده روی اربعین حسینی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شناساندن اهداف نهضت عاشورا و از نشانه های نزدیک شدن به ظهور آن حضرت در جهان و آن را نماد اتحاد اسلامی و جهانی شدن انقلاب اسلامی دانست و حضور دانشگاهیان در این حرکت عظیم اسلامی و عاشورایی را بسیار مهم و تأثیرگذار برشمرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با گرامی داشت ایثارگری های دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: گرامی داشت هفته دفاع مقدس بسیار مهم و فراتر از دوران هشت سال جنگ تحمیلی است و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران می تواند تداوم بخش اهداف و آرمان های والای انقلاب و ولایت در تمامی عرصه ها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عسگر امامی در ادامه افزود: فرهنگ شهادت یک ارزش بزرگ و یک فرهنگ ناب وستودنی است که دشمن به شدت از آن هراس دارد و امروز دشمن و بدخواهان نظام برای بد جلوه کردن آن به سیاه نمایی و هجمه بر علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی می کنند و برای عملی ساختن اهداف شوم خود از هیچ نیرنگ و توطئه ای دریغ نمی کنند.

وی اشاره کرد: انقلاب اسلامی نقطه آغاز انقلاب حضرت مهدی (عج) است و برقراری امنیت از مهمترین اهداف و برنامه های نظام برای ظهور آن حضرت است و در این راستا تمسک به ریسمان قوی و بلند ولایت می تواند ما را در رسیدن به اهداف و برنامه های انقلاب جهانی حضرت مهدی یاری و برای همیشه ثابت قدم و استوار نگه دارد.

رستمی با تأکید بر آن که نام شهدا و آرمان های والای ایثارگران با گرامی داشت هفته دفاع مقدس برای همیشه جاودانه باقی می ماند افزود: شهیدان و رزمندگان اسلام با اخلاص، تمام هستی خود را در راه اسلام دادند تا سعادت را برای خود بدست آورند و ما نیز باید با تبعیت از عظمای ولایت در سنگر علم و دانش با عمل وتبیین برنامه های گام دوم انقلاب بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیز که همیشه حی و زنده نظاره گر هستند باشیم.

در پایان رئیس واحد به همراه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از ماکت یادمان شهدای گمنام که توسط بسیج دانشجویی طراحی شده بود بازدید بعمل آوردند و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029014

وب گردی

وب گردی