برپایی چهار موکب در سطح استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی چهار موکب در سطح استان کرمانشاه برای پذیرایی از زائران عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرمانشاه، دکتر جهانشیر امینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به وسعت استان کرمانشاه در مسیر بزرگراه کربلا، ایجاد چهار موکب در شهرستان های کنگاور، صحنه، قصرشیرین و مرز خسروی در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر امینی اظهار داشت: در جلسه ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه موکب های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان کنگاور به عنوان موکب اسکان، در شهرستان صحنه به عنوان موکب پذیرایی، در شهرستان قصرشیرین به عنوان اسکان و در مرز خسروی نیز به عنوان موکب پذیرایی سامان دهی شده است و روسای این واحدها و مراکز نیز در مورد برپایی موکب‌ها و تأمین امکانات مورد نیاز اقدامات لازم را انجام داده اند.

وی تأکید کرد: همچنین مقرر شد معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ملزومات شامل موکت، پتو، زیرانداز، بالش و اقلام خوراکی و ... را در کوتاه ترین زمان تأمین کند.

دکتر امینی با اشاره به حضور فعال دانشجویان در امر برپایی موکب ها، پذیرایی و اسکان زائران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای بسیج دانشجویی با همکاری حوزه معاونت فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه یک ایستگاه صلواتی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه راه اندازی کرده اند.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب جهت ثبت نام زائران اعم از دانشجو، هیأت علمی و کارکنان در دانشگاه صورت گرفته و علاقه مندان به خدمت رسانی به زائران نیز ضمن مراجعه به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی می توانند به عنوان خادم ثبت نام کنند.

رئیس ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تاریخ بدرقه زائران در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه را 17 مهرماه اعلام و تأکید کرد: از بیستم تا 30 مهر ماه موکب های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مناطق از پیش تعیین شده برپا می شوند.

دکتر امینی از دیگر برنامه های ستاد اربعین واحد کرمانشاه را حضور دانشجویان رشته پرستاری این دانشگاه با همکاری سایر ارگان ها در محل میدان آزادگان و خروجی شهر کرمانشاه به منظور پایش سلامتی زائران و مکاتبه با سازمان انتقال خون جهت حضور واحد سیار این سازمان در دانشگاه و اهدای خون عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029031

وب گردی

وب گردی