دستگیری یک سارق در پایانه جنوب/ مسافران مراقب وسایلشان باشند

 رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب از دستگیری یک سارق "کش رو زن" در حیاط پایانه مسافربری جنوب خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرگرد ایوب صالحی گفت: روز گذشته با تماس تلفنی شهروندی مبنی بر وقوع درگیری بین ۲ مرد در حیاط پایانه مسافری جنوب، تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند مرد میانسالی ۵۰ ساله در حال درگیری با فرد دوم که ۳۰ ساله است، هستند.

این مقام انتظامی گفت: مرد ۵۰ ساله مدعی بود که اموالش توسط این مرد ۳۰ ساله هنگام شستشوی دستش سرقت شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برای بررسی و تحقیقات مقدماتی هر ۲ فرد را به کلانتری منتقل کردند، تصریح کرد: فرد شاکی مدعی بود به سرویس بهداشتی مراجعه کردم و مشغول شستن دستم شدم و گوشی همراه و پاکت سیگارم را در کنار دستم گذاشتم، ولی در یک لحظه متوجه شدم که اموالم غیب شده است و به این مرد که در کنار دستم ایستاده بود، مظنون شدم.

وی افزود: ماموران در گام اولیه، تنها مظنون پرونده را مورد بازجوئی قرار دادند و متهم که پاسخ درستی به ماموران نمی داد مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و در بررسی های انجام شده علاوه بر گوشی و پاکت سیگار مالباخته تعدادی اموال سرقتی از قبیل سیم‌کارت، پاوربانک، گوشی و عابربانک که متعلق به سایر اشخاص بود، کشف شد.

سرگرد صالحی گفت: متهم که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت گفت: از یک لحظه غفلت استفاده است و زمانی که متوجه شدم که مال باخته غفلت کرده، وسوسه شدم و دزدی کردم.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب گفت: تحقیق از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029032

وب گردی

وب گردی