الکلی ها باید علت بستری شدن خود را به پزشکان بیمارستان اطلاع دهند تا از بروز عفونت های بیمارستانی جلوگیری شود.


به گزارش ایسکانیوز به نقل از هلث دی، الکلی ها که در بیمارستان بستری هستند به دلیل حضور طولانی و عفونت در بیمارستان بیشتر از افراد عادی در معرض مرگ قرار دارند.


عفونت های بیمارستانی گونه ای از عفونت ها هستند که بیماران در مدت بستری شدن در بیمارستان و دریافت خدمات درمانی به آن مبتلا می شوند.


مطالعات دانشمندان نشان می دهد سالانه یک و نیم میلیون الکلی در آمریکا به عفونت های بیمارستانی مبتلا می شوند.


دکتر مارلین دی ویت و همکاران اش در بیمارستان دانشگاه ویرجینیا با بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات فردی افراد در ایالات مختلف آمریکا پی بردند اشخاص الکلی علاوه بر اینکه 71 درصد بیشتر از بیماران عادی مبتلا به این عفونت در معرض مرگ قرار دارند، سالانه هفت هزار و پانصد دلار به سیستم بهداشت عمومی تحمیل می کنند.


متخصص بیمارستان جورجیا گفت:« بسیاری از افراد الکلی که به دلیل عفونت بیمارستانی به ذات الریه مبتلا شدند جوان و از خانواده ای کم درآمد بودند و سابقه جراحی های بزرگ نداشتند اما بسیار زودتر از بیماران دیگر از دست رفتند.»


او افزود: برای مقابله با این گونه عفونت ها علاوه بر عوامل بیرونی، پزشکان و مسئولان بیمارستانی باید به شست و شوی دست کارکنان و نظافت تخت ها توجه زیادی کنند تا از میزان شیوع عفونت های بیمارستانی کاسته شود.


دکتر ادوارد برینگتون از انجمن سلامت عمومی آمریکا در پایان گفت:« باید بین بخش های مختلف و اورژانس بیمارستان ها هماهنگی های لازم ایجاد شود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود. به عنوان مثال اگر بخش اورژانس با بخش جراحی هماهنگ باشند هنگام جراحی فرد الکلی اصول ایمنی را رعایت و از بروز عفونت های بیمارستانی جلوگیری می کنند.»

کد خبر: 10291

وب گردی

وب گردی