تشریح برنامه های روز شمار هفته ناجا

سخنگوی ناجا روزشمار هفته ناجا را تشریح کرد و گفت: نمایش اقتدار به مناسبت هفته ناجا در دو رزمایش برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمد نوریان سخنگوی ناجا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح روز شمار هفته ناجا گفت: ۵ شنبه ۱۱ مهر روز «بصیرت، ولایت مداری، ایثار و شهادت» جمعه ۱۲ مهر روز «خانواده، آرامش و پلیس» شنبه ۱۳ مهر روز «فضای مجازی پاک، احساس امنیت» یکشنبه ۱۴ مهر روز «امنیت اقتصادی، رونق تولید» دوشنبه ۱۵ مهر روز «پیشگیری اجتماعی، توسعه نظم و امنیت عمومی» سه شنبه ۱۶ مهر روز «قانونمداری، ارتقاء فرهنگ ترافیک» و چهارشنبه ۱۷ مهرماه روز «مرزبانی، اقتدار مرزی، امنیت پایدار» نامگذاری شده است.

سخنگوی ناجا افزود: روز پنج شنبه تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و غبارروبی مزار شهدا توسط کارکنان هواناجا برگزار می شود.

سردار نوریان گفت: روز جمعه فرمانده ناجا و فرماندهان استان ها در نماز جمعه سراسر کشور به ایراد سخنرانی می پردازند. همچنین در این روز دیدار با خانواده معزز شهدا انجام می گیرد.

وی گفت: نمایش اقتدار به مناسبت هفته ناجا در دو رزمایش برگزار می شود. این دو رزمایش یکی در هرمزگان در قالب نمایش توان دریایی ناجا و دیگری در قالب نمایش اقتدار یگان ویژه انجام می شود.

سخنگوی ناجا ادامه داد: در این هفته بهره برداری از ۱۱۳ پروژه خدماتی، درمانی و عمرانی برگزار می شودو همچنین ۷ تله فیلم در حوزه های مختلف، وظایف پلیس های تخصصی را به نمایش می گذارند.

سردار نوریان گفت: این تله فیلم ها قرار است از شبکه سه پخش شود که به ترتیب عبارتند از پیله آهنی (معرفی خدمات پلیس راهور)، الف امنیت (معرفی خدمات یگان ویژه)، ناتمام (معرفی خدمات پلیس امنیت با محوریت قاچاق)، بامن حرف بزن (آسیب های فضای مجازی)، لانه شغال (آسیب های مرتبط با مواد مخدر)، مرتضی (کشف علمی جرایم و معرفی خدمات پلیس آگاهی)، ایکس ری (معرفی خدمات پلیس پیشگیری).

وی افزود: یک سریال ۱۰ قسمتی با عنوان تلاطم از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ساخته شده است که از امشب از شبکه تهران پخش می شود.

سخنگوی ناجا یادآور شد: تقدیر از نگهبانان نمونه، برگزاری نشست پاسگاه ها با معتمدان محله، بازدید دانش آموزان و دانشجویان از مراکز فرماندهی و کنترلی پلیس و برگزاری نمایشگاه فضای مجازی ویژه مدارس از اهم فعالیت های پلیس در هفته ناجا بود.

سردار نوریان تصریح کرد: به رغم تمام پستی و بلندیها پلیس مورد توجه مردم است و خویشتن داری پلیس برای انجام وظیفه دغدغه اصلی فرمانده ناجا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029122

وب گردی

وب گردی