دانشگاه فناوری نفت و گاز در استان بوشهر راه اندازی می‌شود

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: راه‌اندازی سه آموزشکده فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فناوری نفت و گاز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با اشاره به اینکه دانشگاه قدرشناس خدمات مدیران گذشته است، ابراز کرد: در شرایط کنونی، نگاه انقلابی به‌عنوان محور در دانشگاه آزاد اسلامی تعریف و برنامه تحول دانشگاه نیز بر این پایه مستقر شده که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این راستا برنامه‌های خوبی اجرا کرده است.

وی بر لزوم تسهیل تحصیل برای دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از مردم و در کنار مردم است به همین دلیل علاوه بر فراهم آوردن شرایط برای تحصیل دانشجویان در این شرایط اقتصادی، همیشه در مشکلات با مردم و دانشجویان همکاری کرده است که نمونه بارز آن تشکیل قرارگاه جهادی کمک به سیل زدگان و ستاد اربعین بوده که نشان از اعتقاد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به دغدغه‌ها و مسائل مردمی و فرهنگی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد بوشهر توسعه کیفی پایدار در برنامه تحول دانشگاه را با توجه به نیاز جامعه به اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تغییر مسیر به سمت دانشگاه کارآفرین و رشته‌های مهارتی در حال جهت گیری و حرکت است.

عبداللهی ادامه داد: راه‌اندازی سه آموزشکده فنی و حرفه ای در استان بوشهر و تأسیس دانشگاه فناوری نفت و گاز در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تبدیل درجه واحد دشتستان از متوسط به بزرگ را نشان از شایستگی این واحد دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: واحد دشتستان یکی از واحدهای مهم و با ظرفیت استان بوشهر است که امیدواریم با توجه به مجموعه مدیریتی انقلابی و جهادی، منشأ خدمات و موفقیت‌های چشمگیر برای دانشگاه باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029161

وب گردی

وب گردی