همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و هلدینگ صنایع غذایی سینا بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در توسعه فناوری همکاری خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین جلسه همفکری بین مدیر کل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاون فناوری و نوآوری هلدینگ صنایع غذایی سینا بنیاد مستضعفان، در ساختمان گل یخ قلهک پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، تشکیل شد.

در این جلسه صدری مهر، مدیر کل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از حضور مهدی یزدان شناسی، معاون فناوری و نوآوری هلدینگ صنایع غذایی سینا بنیاد مستضعفان، گفت: پیرو جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی و رئیس بنیاد مستضعفان تعاملات این دو نهاد شکل تازه ایی بر خود گرفته است و این امر نوید بخش برکات زیادی در صنعت موادغذایی کشورمان با تعامل بنیاد و دانشگاه، خواهد بود.

در این جلسه یزدان شناسی، معاون فناوری و نوآوری هلدینگ صنایع بنیاد مستضعفان نیز با ارائه فهرستی از نیازهای فناورانه مربوط به شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بنیاد، تامین این نیازها را به عنوان فرصتی پربازده، برای تعاملات بیشتر بین صنعت و دانشگاه دانستند.

در ادامه یزدان‌شناسی، خواستار برقراری سازوکاری برای انعقاد قرارداد با شرکت‌های فناور و دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شدند که این پیشنهاد با استقبال مسئولین پارک نیز روبرو شد و طرفین ساختارهای مورد نیاز برای تبدیل ایده های فناورانه به ثروت را بررسی کردند.

در این نشست طرفین بر افتتاح دفتر جذب فناوری بنیاد مستضعفان در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم کردند و مقرر شد، این دفتر در کوتاه مدت افتتاح شود. همچنین در خصوص موضوع تشکیل اتاق فکر با حضور فناوران برتر دو نهاد، بازدیدهای متقابل و تامین شرایط برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی در حوزه فناوری‌های شاخص روز، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029177

وب گردی

وب گردی