کاروان‌های دانشجویی قبل از اعزام به مراسم اربعین، محل اسکان را رزرو  کنند

دبیر ستاد اربعین سازمان بسیج دانشجویی گفت: کاروان‌های دانشگاه‌های کشور قبل از اعزام به مراسم اربعین مکان اسکان خود را از طریق سازمان بسیج دانشجویی رزرو کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، امیر وجدانی درباره فعالیت‌های آموزشی در مراسم اربعین گفت: سازمان بسیج دانشجویی امسال نیز همچون سال‌های گذشته اقداماتی حول محورهای آموزش قبل از اعزام کاروان‌ها به مراسم اربعین در فضاهای فرهنگی، رسانه‌ای، اسکان به دانشجویان داده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانشگاهیان تحت نظارت بر قوانین ستاد عتبات عالیات کشور و سامانه سماح است، افزود: سازمان بسیج دانشجویی نقش هماهنگ کنندگی به ویژه درباره اسکان دانشجویان در کشور را عراق دارد.

دبیر ستاد اربعین سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه بعضی از استان‌ها و دانشگاه‌های کشور در عراق موکب داشته و خدمات فرهنگی، اسکان و تغذیه را ارائه می‌کنند، ادامه داد: این موکب‌ها ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور است و دانشگاه‌ها می‌توانند اسکان کاروان‌های خود را پیش از سفر رزرو کنند.

وی با بیان اینکه در کربلا مجتمع فردوس و در نجف طبقه منفی یک صحن حضرت زهرا(س) دو محل اسکان بزرگ و اصلی سازمان بسیج دانشجویی برای دانشجویان است، گفت: موکب نجف توسط دانشجویان بسیجی خراسان رضوی و موکب کربلا توسط دانشگاه‌های تهران بزرگ اداره می‌شود.

وجدانی از قرار داشتن موکب‌هایی دیگر در مسیر نجف به کربلا با اداره دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه امام صادق(ع) خبر داد و بیان کرد: مجموعه دانشگاه‌های استان قم نیز در کاظمین خدمات اسکان را به دانشجویان سراسر کشور ارائه می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی از ارائه فعالیت‌های ویژه در فضای بین الملل و برای دانشجویان کشورهای اسلامی نیز خبر داد و گفت: محور فعالیت‌های فرهنگی ما در این کنگره عظیم بزرگداشت شهدای دانشجوی جبهه مقاومت است و برنامه ریزی‌هایی در این باره انجام شده و در موکب‌های دانشجویی این ویژه برنامه‌ها برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029182

وب گردی

وب گردی