اعزام 2  هزار زائر اولی در ایام اربعین به عتبات

مدیرعامل بنیاد احسان از اعزام دو هزار زائر اولی در ایام اربعین به عتبات عالیات خبر داد و گفت: تا پایان سال ۵ هزار زائر اولی اعزام خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدامیرحسین مدنی در حاشیه مراسم آغاز به کار فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اربعین حسینی گفت: در ایام اربعین اعزام درمانگاه های سلامت احسان، اعزام کاروان های فرهنگی، ارائه خدمات غذایی، و همچنین اعزام زائر اولی ها از اقداماتی است که انجام می شود.

وی افزود: در این ایام یک میلیون آب معدنی برای زائرین اربعین در نظر گرفته شده که در ۱۱ ایستگاه مستقر ستاد اجرایی می توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

توان اسکان و پذیرایی یک میلیون نفر را در ایام اربعین خواهیم داشت

وی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با حوزه علمیه قم داشته ایم تعدادی از طلاب و روحانیون حوزه، خدمات فرهنگی مورد نیاز زائران را ارائه خواهد کرد وهمچنین ۵ خودرو سیار در بخش خدمات فرهنگی در نظر گرفته شده اند.

مدیرعامل بنیاد احسان از برپایی مراسم پرده خوانی در چندین ایستگاه خبر داد و گفت: همچنین در حوزه مخابراتی و بانکی نیز تسهیلاتی برای زائران در نظر گرفته شده است.

وی به اعزام زائر اولی ها اشاره کرد و گفت: ۲ هزار زائر از مناطق محروم در اربعین به عتبات عالیات اعزام می شود و همچنین تا پایان سال ۵ هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد.

مدیرعامل بنیاد احسان از گسترده تر شدن خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد و گفت: نسبت به سال قبل خدمات ما افزایش یافته است.

۲ هزار زائر از مناطق محروم در اربعین به عتبات عالیات اعزام می شود و همچنین تا پایان سال ۵ هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد

مدنی درباره خدمات درمانی گفت: در بخش سلامت در ۷ نقطه کاروان های ما مستقر هستند که خدمات تخصصی و درمانی به زائران ارائه می دهند.

وی گفت: توان اسکان و پذیرایی یک میلیون نفر را در ایام اربعین خواهیم داشت.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1029198

وب گردی

وب گردی