دیدار دانشگاهیان واحد میاندوآب با خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شهدا و جانبازان

  دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب به مناسبت  گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز با خانواده‌ شهدا و جانبازان دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد میاندوآب، رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این دیدار امنیت، آرامش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا ، رزمندگان و جانبازان دانست و گفت: شهدا و جانبازان سرمایه های ارزشمند کشور و ملت هستند که با نثار جان و مال خود خدمت بزرگی را برای مردم و کشور کردند و حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس برای همگان یک تکلیف الهی و انسانی به شمار می آید.

رستمی در ادامه افزود: جانبازان به عنوان شهدای زنده و حماسه آفرینان دشت کربلای ایران همچون جانباز کربلا دین خود را نسبت به خدا و انقلاب ادا کردند و مانند ستاره ای تابناک در مسیر انقلاب با پرتوافشانی ها و جانفشانی های خود مدافع ارزش های والای انقلاب و رهبری شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: شهدا ستارگان پرنور الهی در آسمان حقیقت است که با توسل به این انوار الهی می توان بر ظلمت ها و جاهلیت ها غلبه کرد و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبلوری از انوار الهی و زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های والای دوران دفاع مقدس است.

وی حفظ و تبیین جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در بین نسل جوان دانشجو را از نکات مهم برشمرد و تأکید کرد: دانشگاهیان باید با برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه و دیدار با یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش پیشگام و هدفدار حرکت کنند.

گفتنی است، در این دیدار از جانباز مختار جسارتی و از خانواده شهید برات ابراهیمی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029218

وب گردی

وب گردی