سمینار نفوذ در قلب به سبک NLP در واحد اردبیل برگزار شد

سمینار نفوذ در قلب به سبک NLP با همکاری انجمن علمی روانشناسی و معاونت فرهنگی دانشجویی واحد اردبیل در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انجمن های علمی را سبب پویایی دانشگاه دانست و گفت : انجمن های علمی در کنار آموزش به برنامه ریزی و اجرای کارهای حرفه ای و تخصصی به فعالیت در زمینه رشته تحصیلی خود می پردازند که ریشه در میل درونی آنها دارد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز جامع مشاوره، افزود: در راستای استراتژی های جدید که دانشگاه در پیش گرفته، برنامه بر این است که مسأله گرا و کارآفرین باشیم.

رسولی تصریح کرد: دانشگاه نسل جدید از آموزش محوری خارج شده و جامعه گرا، مسأله گرا و کارآفرین شده است.

وی فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای خدمت به جامعه عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم با توجه به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر دانشگاه در توسعه استان را پررنگ تر کنیم.

رسولی به مشکلاتی که در حوزه سبک زندگی، بحث اعتیاد، طلاق، آشفتگی خانواده ها و انواع نابهنجاری وجود دارد اشاره کرد و افزود: دانشجویان و اساتید گروه روانشناسی باید در مناطقی که بحران اجتماعی وجود دارد ورود جدی کنند.

وی با اشاره به مهارت ادراکی، مهارت فنی و مهارت انسانی گفت: اگر فردی این سه مهارت را خوب پرورش دهد زندگی و جامعه موفقی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029223

وب گردی

وب گردی