مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، ضمن ابلاغ پیام سلام و تبریک رئیس دانشگاه به دانشجویان جدید، بر جایگاه رفیع علمی این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های جهانی، دارا بودن فضا و امکانات و تجهیزات تخصصی بی نظیر و برخورداری از حدود 30 هزار عضو هیات علمی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۴ انتخاب اول برگزیدگان کنکور سراسری خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به چنین هدفی امکانات سخت افزاری و زیرساخت‌های دانشگاه کاملا پاسخگوست و بیشتر نیاز به ساماندهی شرایط نرم افزاری و مدیریت درست منابع انسانی متخصص اعم از اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز است.

وی افزود: با توجه به شرایط حاصل از تحریم انتظار می رود که دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی نسبت به رفع نیازهای کشور اقدام کنند که اکنون فرصتی است که دانشگاه ها توانمندی های خود را در حل مسائل کشور و پاسخگویی به نیازها به منصه ظهور برسانند.

نگاهداری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و محوریت علم و فناوری در این بیانیه گفت: کمتر سخنرانی از مقام معظم رهبری می‌توان یافت که در آن تاکید به پیشرفت علمی کشور نشده باشد و بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه برنامه ریزی های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029238

وب گردی

وب گردی