شهدای مدافع حرم تضمین‌کننده  انقلاب اسلامی  هستند

رئیس کمیته امداد به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل خانواده امدادگر شهید حجت‌الاسلام تمام‌زاده، جایگاه این شهید مدافع حرم را گرامی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمرتضی بختیاری در ایام هفته دفاع مقدس و در اولین سفر به استان البرز در منزل خانواده امدادگر شهید حجت‌الاسلام تمام‌زاده حضور یافت.

رئیس کمیته امداد با اشاره به جایگاه والای شهدای مدافع حرم گفت: مقام معظم رهبری همواره توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تضمین‌کننده انقلاب اسلامی می‌دانند و در بیانات خود شهدای مدافع حرم را اولیاءالله خطاب کرده‌اند.

وی پیروزی‌های امروز مردم سوریه را نتیجه عنایت ویژه و دعای حضرت زینب (س) دانست و ادامه داد: در شرایطی که ۷۵ درصد خاک سوریه در اشغال تروریست‌های تکفیری بود و مستکبران انواع امکانات را در اختیار آنها قرار داده بودند، مدافعان حرم قاطعانه از مردم سوریه و حریم ولایت دفاع کردند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان و تروریست‌های مزدور پس از اشغال سوریه، نفوذ در عراق و در نهایت ضربه زدن به ایران اسلامی بود، گفت: این نصرت الهی که شاهد آن هستیم، نتیجه خون‌های پاک مدافعان حرم و تضمین‌کننده تفکر انقلاب اسلامی است و امروز به‌عنوان خادم محرومان و با افتخار برحسب تکلیف در منزل امدادگر شهید حجت‌الاسلام تمام‌زاده که در دوران امدادگری و رسیدگی به فقرا شب و روز نمی‌شناختند، حضور پیدا کردم.

گفتنی است شهید امدادگر حجت‌الاسلام تمام‌زاده به مدت چهار سال در بخش فرهنگی کمیته امداد استان البرز و در زمینه ترویج زکات مشغول خدمت‌رسانی به محرومان بود که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029240

وب گردی

وب گردی