واگذاری غرفه در میادین میوه و تره بار به ایثارگران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: واگذاری غرفه به ایثارگران طبق مصوبه شورای شهر و با محوریت اداره کل ایثارگران شهرداری تهران انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه کار در سازمان مدیریت میادین و 246 میدان و بازار آن که به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارد، نیازمند روحیه ایثارگری و کار جهادی است، افزود: انتظاری که از ایثارگران این سازمان می‌رود، از سایر کارکنان بالاتر است و مسئولیت آنها از سایرین خطیرتر است.

وی با اعلام اینکه ما تابع قانون هستیم و مبنای کارمان بر شفافیت و صداقت استوار است و غیر از منافع سازمان مدیریت میادین و مصالح شهروندان چیز دیگری را مد نظر نداریم تاکید کرد: در واگذاری غرفه به ایثارگران نیز طبق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر تهران و با محوریت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران عمل می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان وجود 72 ایثارگر از جمله فرزند شهید، جانباز و رزمنده دفاع مقدس در جمع کارکنان این سازمان را امر مبارکی دانست و گفت: در رویکرد سازمان مدیریت میادین، بهبود معیشت و رفاه کارکنان در اولویت قرار دارد، ضمن اینکه رفع مسائل و مشکلات ایثارگران را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029248

وب گردی

وب گردی