4 خواسته مهم شهروندان از شهرداری کدام است؟

معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: نظافت شهر، لایروبی انهار، ساماندهی دستفروشان و آبیاری فضای سبز در صدر درخواست های شهروندان به سامانه 137 است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شاپور رستمی در دومین اجلاس شهرداران نواحی 22 گانه شهرداری تهران گفت: این اجلاس در واقع یک حلقه بین مدیریت اجرایی شهری و بخش ستادی شهرداری تهران است که در این مدت توانستیم مشکلات بسیاری را از این طریق رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه زحمات شهرداران نواحی بر کسی پوشیده نیست، افزود: نظافت و چهره شهر گویای زحمات بی شائبه شهرداران نواحی است. یکی از نگاه شهردار تهران و معاونان شهردار معطوف به عملکرد و وظایف شهرداران نواحی است.

رستمی با اشاره به لزوم تکریم شهروندان توسط شهرداران نواحی و مناطق عنوان کرد: شهرداران نواحی اولین سطح از مدیریت شهری هستند که به طور مستقیم با شهروندان در ارتباط اند. اصلی ترین چهره مسئولین شهری را شهرداران نواحی به شهروندان نشان می دهد و از این رو آن ها معرف تمام شهر و مدیریت شهری هستند.

رستمی با درخواست از شهرداران مناطق مبنی بر حضور و گشت زنی همراه با شهرداران نواحی در سطح شهر عنوان کرد: باید در آغاز روز شهری تمیز را در اختیار شهروندان قرار دهیم و برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود که هماهنگی های لازم به موقع صورت گیرد.

وی با اشاره به تماس شهروندان با سامانه 137 تصریح کرد: نظافت شهر، لایروبی انهار، ساماندهی دستفروشان و آبیاری فضای سبز در صدر درخواست های شهروندان به سامانه 137 است. ارتباطات مردمی به ما می گوید، درخواست های مردم در این موارد اولویت دارد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران تصریح کرد: باید در خصوص حوادث طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم. سال گذشته بسیاری از شهرهای کشور در سیل غافلگیر شدند، اما شهرداری تهران به دلیل اقدامات به موقعی که انجام داده بود با مشکلی مواجه نشد. از شهرداران نوحی و مناطق درخواست دارم امسال هم با لایروبی به موقع انهار از به وجود آمدن چنین مشکلاتی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029251

وب گردی

وب گردی