کارهایی که نمی دانستید در اینستاگرام می توانید انجام دهید

اینستاگرام برای اکثر ما یک برنامه اصلی در رسانه های اجتماعی به شمار می رود اما گذشته از پیمایش در خبرنامه ها یا آپلود عکس های سلفی کارهای بسیار دیگری در اینستاگرام می توان انجام داد که احتمالا شما از آن خبر ندارید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که استفاده از اینستاگرام بسیار آسان است اما ویژگی ها، ابزارها و برنامه هایی وجود دارند که به شما کمک می کند حتی بیشتر از اینستاگرام استفاده کنید. این نکات و ترفندهای مفید به شما کمک می کند تا کارهای بیشتری را در اینستاگرام انجام دهید.

  1. دریافت اعلان های پست افرادی که دنبال می کنید

اگر یک حساب اینستاگرامی وجود دارد که پست های آن را نمی خواهید فراموش کنید، فعال کردن اعلان ها را در این حساب در نظر بگیرید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که هیچ یک از فعالیت های اینستاگرام آنها را از دست نمی دهید.

دو روش آسان برای روشن کردن اعلان ها وجود دارد. اولین راه این است که به نمایه کاربری که دنبال می کنید بروید. در زیر توضیحات نمایه آنها ، روی منوی کشویی زیر کلیک کرده و سپس روی اعلان ها کلیک کنید. از آنجا می توانید پیام ، داستان و اعلان های ویدیوی زنده را تغییر دهید.

همچنین می توانید اعلان های پست ها را مستقیماً از طریق پست کاربر فعال کنید. روی یک پست کلیک کنید ، سه نقطه را در گوشه سمت راست صفحه فشار دهید و سپس گزینه Turn On Post Notifications را انتخاب کنید. اگر اعلان ها را بسیار زیاد می بینید ، می توانید با دنبال کردن همین مراحل و انتخاب خاموش کردن اعلان های ارسال ، آنها را خاموش کنید.

2. برچسب های خودتان را از عکس ها حذف کنید

آیا یکی از دوستانتان همیشه شما را در عکس های بد یا موقعیتهای ناخواسته نشان می دهد؟ خوشبختانه ، دو راه برای حل این وضعیت نیز وجود دارد.

روی عکس بروید و به آن ضربه بزنید تا نام کاربری خود را انتخاب کنید. سپس می توانید دو گزینه را مشاهده کنید: مرا از پست حذف کرده و از نمایه مخفی شوید. گزینه حذف Me From Post برچسب را به طور کامل حذف می کند. اگر نمی خواهید برچسب را بردارید اما هنوز می خواهید آن را از بخش عکس های برچسب دار پروفایل خود مخفی کنید، باید به جای آن از گزینه Hide From Profile استفاده کنید.

3. سابقه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنید

اینستاگرام پست های متنوعی دارد و شاید شما دوست نداشته باشید دوستانتان بدانند که جستجوهای شما برای "گربه ها در کلاه"، یا "همستر اینستاگرام" انجام شده است (هر دو مورد جستجوهایی هستند که من به شدت توصیه می کنم) یا هر چیز دیگری که ممکن است شرم آور به نظر برسد.

برای پاک کردن سابقه جستجویتان، به نمایه خود بروید. سه نوار را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و در انتهای منوی کشویی تنظیمات را انتخاب کنید. سپس می توانید Security را انتخاب کنید که شما را به صفحه ای منتقل می کند که می گوید سابقه جستجو را در پایین پاک کنید. آن گزینه را انتخاب و خود را از شر آن عبارات جستجوی ناخوشایند خلاص کنید.

در نظر داشته باشید که انتخاب این امر باعث می شود اینستاگرام از پر کردن خودکار شرایط جستجوی مشترک شما جلوگیری کند ، بنابراین قبل از تأیید از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید.

4. به پست های اخیر اینستاگرامی که دوست دارید ، مراجعه کنید

اگر می خواهید عکسی را که در گذشته دوست داشتید پیدا کنید، مجبور نیستید ساعت ها در جستجوی خبرنامه یا نمایه افراد دیگر بگردید.

درعوض به سادگی به نمایه خود بروید، روی سه نوار در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و سپس تنظیمات> حساب> پست هایی را که دوست دارید انتخاب کنید. با این کار فید متشکل از 300 پست جدیدی که دوست دارید را می توانید در اوقات فراغت مرور کنید.

5- پست های اینستاگرام خود را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید

بسیاری از افراد سریعاً از روی فیلتر عکس عبور می کنند و بدون ایجاد هیچ تغییری عکس خود را بارگذاری می کنند. در حالی که فیلترهای اینستاگرام شگفت آور هستند. شما می توانید با استفاده از گزینه های ویرایش گسترده اینستاگرام عکس های خود را بهتر کنید. فیلترهایی مانند روشنایی، کنتراست، ساختار، گرما و اشباع.

برای دسترسی به این ابزارهای ویرایش (و بسیاری از ابزارهای دیگر) گزینه ویرایش را در پایین صفحه کنار فیلتر انتخاب کنید.

6. هنگام استفاده از اینستاگرام از داده های کمتری استفاده کنید

از آنجا که اینستاگرام به طور خودکار عکس و فیلم را بارگیری می کند، می تواند به سرعت از داده های شما استفاده کند.

برای محدود کردن مقدار داده ای که اینستاگرام استفاده می کند، به نمایه خود بروید. سه نوار را در گوشه بالای سمت راست انتخاب کنید. گزینه تنظیمات را انتخاب و روی Cellular Data Use (شیر) استفاده کنید؛ سپس حالت داده صرفه جویی را فعال کنید. ممکن است متوجه شوید که عکس و فیلم برای بارگیری بیشتر طول می کشد اما استفاده کلی از داده های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

7. ارسال از اکانت های چندگانه اینستاگرام

تقریباً مانند توییتر ، می توانید چندین حساب اینستاگرام را به یک تلفن پیوند دهید بدون این که دائماً وارد و از آن خارج شوید.

برای پیوند دادن یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام، به نمایه خود بروید. سه نوار موجود در سمت راست بالای صفحه را فشار داده و افزودن حساب را انتخاب کنید. سپس اینستاگرام شما را به سمت صفحه نمایش هدایت می کند که می توانید وارد یک حساب کاربری موجود یا ایجاد یک حساب کاربری جدید شوید.

8. کلاژ ایجاد کنید

اینستاگرام یک اپلیکیشن پیوندی به نام Layout (برای iOS و Android دارد) که به شما امکان می دهدتا یک کلاژ یکپارچه درست کنید و آنها را در اینستاگرام یا سایر سایت های رسانه های اجتماعی بارگذاری کنید. شما می توانید با فشار دادن دکمه کلاژ هنگام انتخاب عکس برای ویرایش، به برنامه و حساب خود دسترسی پیدا کنید یا از طریق برنامه اینستاگرام به آن پیوند دهید.

پس از دسترسی به چیدمان، چندین گزینه مختلف کلاژ وجود دارد که همه آنها با توجه به اندازه پنل و ترتیب تصاویر قابل تنظیم هستند. همچنین می توانید تصاویر، تصاویر آینه و تلنگر را انتخاب و مرزهای بین عکس های خود را مشخص کنید.

9. پست های اینستاگرام خود را جالب تر کنید

نمی دانید که دوستانتان چگونه فیلم های کوتاه حلقه ای را ارسال می کنند؟ این موارد احتمالاً با استفاده از برنامه Boomerang (برای iOS و Android موجود است) ایجاد شده اند. این برنامه به شما امکان می دهد تا یک فیلم کوتاه و حلقه حلقه ایجاد کنید که بارها و بارها در فیدهای دوستانتان پخش می شود. حتماً باید از Boomerang استفاده کنید زیرا این یکی از سرگرم کننده ترین کارها در اینستاگرام است.

10. هشتگ های مرتبط را برای استفاده پیدا کنید

راز موفقیت اینستاگرام استفاده از هشتگ های کلیدی است. این امر به شما امکان می دهد با سایر کاربران ارتباط برقرار کرده، مطالب جالب را پیدا و به سایر کاربران کمک کنید تا پست های شما را پیدا کنند.

برای محبوب تر کردن پست های خود می توانید از ابزاری مانند Hashtagify استفاده کنید. این وب سایت هر کلمه کلیدی را که وارد می کنید، استفاده می کند و هشتگ های مربوط به آن را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال ، استفاده از #pet ، #cute یا #animal ممکن است در جلب توجه بیشتر به عکسی که از #hamster خود بارگذاری می کنید، کمک کند.

فراموش نکنید که از ویژگی های Instagram Highlights برای نمایش داستان های نمایه خود استفاده کنید.

11. نظرات اینستاگرام را فیلتر کنید

آیا می خواهید از اظهارنظرهای نامناسب یا ناشایست که در پست های شما ظاهر می شود، خلاص شوید؟ به جای حذف یک به یک هر نظر ، می توانید اینستاگرام را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار این کامنت ها را برای شما فیلتر کند.

به نمایه خود بروید، سه نوار را در سمت راست بالای صفحه فشار دهید. به تنظیمات> حریم خصوصی> نظرها بروید و سپس گزینه "مخفی کردن نظرات جذاب" را تغییر دهید. همچنین می توانید از گزینه Manual Filter استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا کلماتی را که می خواهید پنهان کنید، وارد کنید.

12. استوری های اینستاگرام خود را مخفی کنید

توانایی نادیده گرفتن داستان ها یکی از مواردی است که احتمالاً شما در مورد اینستاگرام نمی دانید زیرا این ویژگی عطسه آور اغلب غافل می شود.

وقتی نمی خواهید کسی به هر دلیلی داستان شما را ببیند ، در واقع می توانید آن را از روی آنها پنهان کنید. به سه نوار موجود در نمایه خود بروید و روی تنظیمات> حریم خصوصی> داستان ضربه بزنید. با کلیک بر روی 0 نفر در زیر گزینه Hide Story From شما را به صفحه ای می برد که می توانید هر ناظر داستان ناخواسته را انتخاب کنید.

13. نادیده گرفتن داستان از برخی از کاربران

وقتی کسی که دنبال می کنید دائماً مطالب را ارسال می کند، می تواند آزار دهنده باشد. در این حالت می توانید نادیده گرفتن آنها را انتخاب کنید. برای نادیده گرفتن کسی ، به صفحه داستان خود بروید و نماد آن کاربر را نگه دارید. پس از پدیدار شدن منو ، گزینه Mute> Mute Story را انتخاب کنید.

14. پرش ، مکث و بازگشت به داستان

برای جلوگیری از نشستن هر داستان در فید ، می توانید به سمت چپ بکشید یا به صفحه ضربه بزنید تا به سرعت به داستان بعدی بروید. از طرف دیگر ، می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن صفحه ، داستانی را مکث کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن به سمت چپ صفحه یا با کشیدن سمت راست ، به داستان قبلی برگردید.

15. پست های قدیمی اینستاگرام خود را بایگانی کنید

اگر می خواهید یک پست را از پروفایل خود حذف کنید بدون اینکه در کل حذف شود ، باید به جای آن بایگانی کنید. برای این کار ، به پستی که می خواهید بایگانی کنید بروید و گزینه های اینستاگرام خود را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید و بایگانی را فشار دهید.

هر زمان که می خواهید پست های بایگانی شده را مشاهده کنید، به سه نوار سمت راست بالای نمایه خود بروید ، بایگانی را انتخاب و سپس بر روی Posts از منوی کشویی در بالای صفحه کلیک کنید.

بیاموزید که چگونه کارهای جالب را در اینستاگرام انجام دهید


اینستاگرام متنوع تر از آن چیزی است که فکر می کنید و می توانید کارهای بیشتری نسبت به فقط نگاه کردن به پست ها انجام دهید. این موارد جالب در اینستاگرام می تواند با تأثیر بر چگونگی جذاب کردن پست هایتان، بهبود هشتگ هایی که استفاده می کنید و استفاده روزانه شما از برنامه را کمی ساده تر کرده و تجربه شما را بهبود ببخشد.

هنگام استفاده از اینستاگرام ، باید به خاطر داشته باشید که همه آنچه را می خوانید درست نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029258

وب گردی

وب گردی