حمایت مسئولان از فعالیت‌های فرهنگی ضروری است

مسئول نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان گفت: هدایت، نظارت و حمایت از فعالیت‌های دانشگاه به‌ویژه در حوزه فرهنگی از وظایف دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد گرگان، عصر امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم باغشنی مسئول سابق دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی مازندرانی مسئول نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان، مبلغان نهاد، رؤسای دانشگاه‌های آزاد استان، جمعی از مسئولان استانی و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان حضوور داشتند.

مسئول نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان در این مراسم گفت: هدایت، نظارت و حمایت از فعالیت‌های دانشگاه به‌ویژه در حوزه فرهنگی از وظایف دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها است.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان نیز در این دیدار عنوان کرد:بعد از ذکر خداوند، مرگ بهترین ذکر است؛ چراکه انسان با یادآوری مرگ بهتر عمل می‌کند.

باغشنی از برگزاری جلسات ضیافت اندیشه و کرسی‌های آزاداندیشی در باب علوم اسلامی، آسیب‌ها و چالش‌های جمهوری اسلامی و فعالیت‌های اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در قالب برگزاری جلسات قرآن و پیگیری امور مربوط به نهاد و مسجد را از مهم‌ترین اقدامات خود عنوان کرد.

ذوالفقاری مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان نیز در این آیین تشریح کرد: فرهنگ، هوای تنفس جامعه است؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه اصلاح خواهد شد و عدول از فرهنگ خسارت‌هایی در پی دارد که خسارتش بیشتر از جنگ است.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز در این مراسم توضیح داد: اگر امروز عزت، استقلال و عظمت داریم، مرهون خون شهداست.

تقوی یادآور شد: در روایتی زیبا از امام معصوم(ع) داریم که می‌فرماید: ما همه کشتی نجات هستیم؛ اما کشتی حسین سریع‌ترین کشتی به ساحل نجات است؛ چراکه امام حسین(ع) یاد داد که برای دفاع از دین چه باید کرد، باید از همه هستی گذشت و این امر موجب شده امروز شاهد باشیم که اربعین به یک رخداد بین‌المللی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029275

وب گردی

وب گردی