فعالیت ۲۰۰ هیئت دانشجویی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت 200 هیئت دانشجویی در واحد‌های مختلف این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین دوره سراسری هیئت‌های مذهبی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که صب امروز در واحد رودهن برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هیئت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارد. این نشست نیز با هدف شناخت بیشتر هیئت‌های دانشجویی و نقش آفرینی بهتر و بیشتر در راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هیئت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌توان به پیاده روی از نیشابور تا مشهد اشاره کرد که در روزهای آخر ماه صفر مصادف با شهادت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در 2 یا 3 سال گذشته فعالیت‌های هیئت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت بهتری پیدا کرده است،‌ این هیئت‌ها تا کنون مشارکت فعالی در برنامه‌های دانشجویی داشته اند. این در حالی است که در گذشته، هیئت‌های دانشجویی دانشگاه آزاد فعالیت چندانی نسبت به دانشگاه‌های دولتی نداشت.

نصیری تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌های مدون، شاهد افزایش فعالیت‌های هیئت‌های دانشجویی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029306

وب گردی

وب گردی