Huawei Enjoy 10   در راه است

هواوی در حال آماده شدن برای معرفی مدل میان رده Huawei Enjoy 10 است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هواوی که ماه گذشته مدل Enjoy 10 Plus را معرفی کرده بود ، این بار در حال آماده سازی برای معرفی مدل Enjoy 10 است. تصاویری از طراحی دستگاه پس ثبت در سازمان صدور گواهینامه چین TENAA منتشر شد.

« ایوان بلس » ، یکی از نامهایی که او را با انتشار تصاویر درز کرده از تلفن های هوشمند بسیار خوب می شناسیم ، تصاویر مدل هواوی Enjoy 10 را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. تصاویر به بیرون درز کرده طراحی موجود در سوابق TENAA را تأیید می کند.

صفحه نمایش 6.39 اینچی و دارای رزولوشن HD است. این گوشی با استفاده از باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و قدرت خود را از پردازنده Kirin 710F می گیرد.

پردازنده هشت هسته ای Kirin 710F که با یک فرآیند ساخت 12 نانومتر ساخته شده و با سرعت 2.2 گیگاهرتز کار می کند ، محل استقرار پردازنده گرافیکی ARM Mali-G51 MP4 نیز است.

این گوشی دارای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است. در پشت ، دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی همراه با دوربین دوم با رزولوشن 8 مگاپیکسلی قراردارد.

در پشت دستگاه حسگر اثر انگشت وجود ندارد. البته نباید از نداشتن این سنسور تعجب کنیم زیرا این گوشی به رده گوشی های میان رده و مقرون به صرفه تعلق دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029342

وب گردی

وب گردی