گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره کنکور ۹۸ ارائه می شود

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص کنکور سراسری سال ۹۸ در جلسه این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مجلس شورای اسلامی، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱۵ و ۱۶ مهرماه) نشست تخصصی برگزار خواهد کرد.

بررسی طرح اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران(تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور) و همچنین بررسی طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و مؤسسات ایرانی که از اقدامات آمریکا متضرر شدند، در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد.

قرائت گزارش کمیته ماده ۲۳۴ درباره آقای حسین فریدون، ارائه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص کنکور سراسری سال ۹۸ و دعوت از رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور ارائه گزارش از وضعیت تحقیق و توسعه در صنعت هسته‌ای کشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز دوشنبه است.

روز سه شنبه نیز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سئوال عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین، احمد همتی نماینده سمنان، بیت اله عبدالهی نماینده هریس و سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر مجلس در کمیسیون حاضر می‌شود. همچنین وزیر آموزش و پرورش نیز پاسخگوی سئوال ۵ تن از نمایندگان مجلس در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029350

وب گردی

وب گردی