برقراری امنیت در مرزها و مسیر تردد زائران اربعین/ زائران از مسیرهای اصلی عراق تردد کنند

فرمانده قرارگاه اربعین با اشاره به وجود امنیت لازم در مرزها و مسیر تردد زائران اربعین، گفت: زائران پس از عبور از مرزها حتماً برای تردد از مسیرهای رسمی استفاده کنند، چرا که در مسیرهای متفرقه ممکن است امنیت لازم برقرار نباشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن فتحی‌‌زاده رئیس کمیته امنیتی ستاد مرکزی اربعین حسینی در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین با اشاره به وجود امنیت لازم در مرزها،گفت:گشت‌ها و نیروهای تقویتی به منظور برقراری امنیت لازم در مرزها و‌مسیر زائران اربعین در کشور اعزام و مستقر شده‌اند.

مهر خروج از کشور حتماً در گذرنامه زائران باید زده شود

فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه امنیت در مسیر تردد خودروها برای رسیدن به مرزها نیز برقرار است، افزود: تردد زائران به نحو‌مطلوب در حال انجام است و در مرزها نیز تمامی گیت‌های خروجی آماده فعالیت هستند تا در صورت ازدحام جمعیت، مشکلی در سرعت تردد زائران‌وجود نداشته باشد.

فتحی‌زاده با اشاره به لزوم‌همراه داشتن گذرنامه یا برگ تردد زائران اربعین برای خروج از کشور، خاطر نشان کرد: زائران هنگام خروج از کشور حتما توجه داشته باشند که مهر خروج از کشور در گذرنامه با برگ‌تردد آن‌ها زده شود تا مشکلی در عراق ایجاد نشود.

زائران از تردد در مسیرهای فرعی بپرهیزند

وی با بیان اینکه زائران پس از عبور از مرزها باید به برخی نکات توجه کنند، گفت: زائران پس از ورود به خاک عراق تنها سوار ماشین‌های مجاز شوند و از استفاده کردن از خودروهای متفرقه بپرهیزند.

رئیس کمیته امنیتی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به استقرار تیم‌های حفاظتی در مرزها برای راهنمایی زائران افزود: از زائران می‌خواهیم که حتما برای تردد از مسیرهای رسمی استفاده کنند، چرا که در مسیرهای متفرقه و بیراهه ممکن است امنیت لازم برقرار نباشد.

کاپوتاژ فقط در مرز چذابه صورت می‌گیرد

فتحی‌‌زاده در ادامه به کاپوتاژ ماشین‌ها اشاره کرد و گفت: برخی قصد سفر به پیاده‌روی اربعین با ماشین‌های شخصی یا اتوبوس‌ها دارند که باید متذکر شویم کاپوتاژ ماشین‌های شخصی تا ۱۵ مهرماه صورت می‌گیرد و تمامی ماشین‌ها چه خودروهای شخصی و چه اتوبوس‌ها تنها برای تردد از مرز چذابه می‌توانند عبور کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم به سمت مرز مهران حرکت نکنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1029371

وب گردی

وب گردی