اولویت دانشگاه آزاد اسلامی کاهش وابستگی به منابع شهریه‌ای است

مدیر مراکز رشد و تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد تحرک بیشتر در استان‌ها برای کاهش وابستگی به منابع شهریه‌ای تعیین شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اراک، جلال حیدربیگی مدیر مراکز رشد و تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست مشترک با حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: مجموعه و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اولویت اصلی خود ر ا برای ایجاد تحرک بیشتر در استان‌ها برای ارائه خدمات به جامعه، درآمدزایی و کاهش وابستگی به منابع شهریه‌ای قرار داده و اکنون شرایط و تسهیلات مناسبی برای مشارکت واحدهای دانشگاهی و اعضای هیئت علمی ایجاد شده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به‌عنوان یکی از پنج واحد دانشگاهی توسعه گیاهان دارویی در کشور تعیین‌ شده و غلامرضا نادری عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی به‌عنوان یکی از اعضای کمیته تخصصی گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده است.

حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز بر ضرورت بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های دانشگاه برای افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای در حوزه علوم پزشکی تأکید کرد.

گفتنی است، مدیر مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات پیش‌بینی‌شده برای مرکز تحقیقات علوم اعصاب کاربردی و مرکز رشد سلامت و فناوری اطلاعات و نیز مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به‌منظور ارزیابی وضعیت آنها و صدور موافقت اصولی و راه‌اندازی این مراکز بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029408

وب گردی

وب گردی