جمع آوری قطعات جرثقیل سقوط کرده از خیابان

عملیات جمع آوری قطعات جرثقیل سقوط کرده از ضلع جنوبی پارک بسیج توسط آتش نشانی در حال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ظهر امروز (ساعت ۱۲:۱۹) خبر سقوط یک دستگاه جرثقیل در بزرگراه بسیج، انتهای محلاتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که به گفته جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

شواهد ابتدایی حاکی از این بود که جرثقیل از داخل شهربازی این محل روی عابران و تعدادی خودرو سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشانان با ۲ جرثقیل سنگین و یک دستگاه جرثقیل سبک آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در انتهای بزرگراه محلاتی و داخل شهربازی یک دستگاه جرثقیل ۱۶۰ تنی بخش خصوصی مشغول کار روی یک وسیله بازی بزرگ بوده که به یک باره واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه دلیل این موضوع باید بررسی شود، توضیح داد: متاسفانه بوم بزرگ این جرثقیل سنگین وزن روی یک دستگاه تاکسی و چند نفر عابر پیاده می‌افتد و آتش نشانان با کمک جرثقیل‌های آتش نشانی بوم بزرگ این جرثقیل را جا به جا کردند.

ملکی با اشاره به اینکه داخل خودرو تاکسی یک مرد (راننده) حدودا ۶۰ ساله حضور داشت، افزود: این فرد با وضعیت بسیار خطرناکی زیر بوم گرفتار شده بود. خوشبختانه نیرو‌ها توانستند در یک موقعیت حساس و نفس گیر این فرد را که آسیب‌های شدیدی دیده بود، خارج کنند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد که در این حادثه دو نفر فوت کرده اند و ۴ نفر مصدوم شده اند.

ملکی با بیان اینکه هم اکنون قطعات جرثقیل از خیابان جمع آوری شده است به شهر نوشت گفت: قطعات جرثقیل به گوشه خیابان منتقل شده تا با امکانات شخصی جمع آوری شود و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029481

وب گردی

وب گردی