دانشگاه در نگاه دانشجو بهترین وسیله برای کسب رضایتمندی تحصیلی و رفع نیازهای جامعه است

آیین استقبال و جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، آیین استقبال و جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در تالار بین‌المللی امیرکبیر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسعود همتی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: رضایتمندی در هر مرحله از زندگی از جمله مرحله ورود به دانشگاه و انتخاب رشته نقش مهمی در احساس خوشبختی فرد ایفا می کند و بر سه ستون شکرگزاری، صبر بر مشکلات و پایبندی بر تکالیف زندگی استوار است.

وی افزود: هر فردی که زندگی و رضایت‌مندی خود را بر مبنای این سه ستون بنا کند، قطعاً در مسیر زندگی به رضایت معیشتی، رضایت اجتماعی و رضایت سیاسی دست پیدا خواهد کرد.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: شما دانشجویان امروز با گذر از یک مرحله سخت و دشوار، اکنون وارد مسیر جدیدی شده اید که باید با تلاش، پشتکار و احساس رضایت‌مندی در مرحله به مرحله تحصیل به سوی هدف غایی و نهایی گام بردارید. ورود به دانشگاه نباید هدف نهایی دانشجو باشد، بلکه دانشگاه در نگاه دانشجو باید بهترین وسیله برای کسب رضایتمندی تحصیلی، شغلی و رفع نیازهای جامعه باشد چون هر جامعه برای موفقیت نیازمند قشر تحصیل کرده و توانمند به لحاظ علمی و اجرایی است.

همتی تصریح کرد: به شما دانشجویان عزیز توصیه می کنم با بهره‌مندی از دعای خیر خانواده، درک محضر اساتید توانمند، جدیت در تحصیل و مطالعه عمقی مباحث دانشگاهی و توجه به تحقیق و پژوهش در هر لحظه تحصیل به بالاترین سطح توانمندی دست یابید. امیدوارم بتوانید پس از فراغت از تحصیل، به عنوان یک چهره فرهیخته علمی و اجرایی مشغول فعالیت شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029496

وب گردی

وب گردی