کمک‌‌‌‌‌رسانی به زائران کم‌‌‌‌‌توان و نیازمند در موکب دانشگاه آزاد خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: برای سومین سال متوالی کمک‌‌رسانی به زائران کم توان و نیازمند در موکب دانشگاه آزاد خوزستان با هدف کمک و یاری به زائران کم توان و نیازمند به خدمت، صورت می گیرد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درباره کمک‌‌رسانی به زائران کم‌‌توان و نیازمند در موکب دانشگاه آزاد خوزستان گفت: در این طرح سی نفر از کارکنان واحد دزفول با پانزده عدد ویلچر از هفدهم مهر فعالیت خود را آغاز و تا پایان اربعین در خدمت زائران امام حسین (ع) خواهند بود.

وی با بیان اینکه این طرح با خدماتی که در موکب و ایستگاه‌‌های صلواتی انجام می‌‌شود کاملاً متفاوت است، گفت: در این طرح افراد مسن، معلول، کودکان و کسانی که نیازمند کمک هستند در فاصله 2 کیلومتری بین موکب را با ویلچر و توسط کارکنان واحد دزفول جابجا می شوند.

براتی در پایان گفت: برای سومین سال متوالی با هدف کمک و یاری به زائران کم توان و نیازمند به خدمت، صورت می گیرد. موکب ها و ایستگاه های صلواتی دانشگاه آزاد خوزستان با تمام توان آماده خدمت رسانی به زائران پیاده روی بزرگ اربعین هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029501

وب گردی

وب گردی