بیمارستان سیار رضوی در اولین مأموریت به  کربلا اعزام می‌شود+عکس

بیمارستان سیار رضوی پس دو سال کار طراحی و ساخت، رونمایی شد و در اولین مأموریت به عتبات عالیات اعزام می‌شود تا به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بیمارستان سیار آستان قدس رضوی جهت ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شد.

این بیمارستان سیار که به تازگی رونمایی شده است در اولین مأموریت خود در ایام اربعین حسینی به همراه کادری متشکل از ۱۲۰ پزشک، پرستار، ماما و تکنسین و نیروهای پشتیبانی و مقداری دارو و مواد مصرفی مورد نیاز به کربلای معلی اعزام می‌شود.

بیمارستان سیار رضوی که برای ساختش ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده دارای بخش‌هایی چون رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، اتاق عمل، اتاق ویزیت، بخش بستری سیار و... است که قرار است پس از ایام اربعین در اردوهای جهادی و حوادث و بلاهای طبیعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس کار طراحی بیمارستان سیار رضوی از حدود دو سال قبل در دستور کار آستان امام هشتم قرار گرفت تا در زمان‌های بحران و ایام اربعین به عموم مردم خدمات ارائه کند. این بیمارستان در مسیر نجف به کربلا عمود ۳۲۰ برپا می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1029547

وب گردی

وب گردی