برنامه مسابقات لیگ برتر کشتی مشخص شد/ مصاف دانشگاه آزاد با خراسانی‌ها و مازنی‌ها

با مشخص شدن زمان مسابقات لیگ برتر کشتی سرمربیان تیم‌های آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد کشورمان حالا می دانند که در هفته نخست باید به مصاف کدام تیم‌ها بروند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته برنامه زمان بندی مسابقات لیگ کشتی کشورمان مشخص شد و سرمربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد حریفان خود را شناختند.

گروه بندی مسابقات لیگ کشتی برتر کشور پیش از این انجام شده بود که به این شرح است.

تیم های بازار بزرگ ایران، نام آوران اترک خراسان شمالی، آسانسور و پله برقی بهران و پاس تهران در گروه A لیگ کشتی آزاد قرار گرفتند و

تیم های رعد ستارگان ساری، نیروی زمینی ارتش لرستان و تا ثبت جهانی توس خراسان رضوی در کنار دانشگاه آزاد در گروه B لیگ برتر کشتی آزاد قرار گرفتند.

هم چنین تیم های بازار بزرگ ایران، هیئت کشتی سیرجان، شهدای مدافع حرم قم و هیئت کشتی خراسان جنوبی در گروه A لیگ برتر کشتی فرنگی قرار دارند که به همراه تیم های سیناصنعت ایذه، آریوبرزن بهبهان، رعد پدافند نوشهر و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در گروه B لیگ برتر کشتی فرنگی امسال را تشکیل می‌دهند.

طبق برنامه اعلام شده در کشتی آزاد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان نماینده ورزش دانشگاه در لیگ برتر در نخستین بازی میهمان تیم «تا ثبت جهانی توس» است و در بازی دوم نیز میزبان «رعدستارگان ساری» خواهد بود. این دو بازی در روزهای بیست و دوم و بیست و نهم مهرماه برگزار خواهد شد.

تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد خوزستان نیز در نخستین بازی خود میزبان رعدپدافند نوشهر است و در بازی دوم نیز با سیناصنعت ایذه مصاف خواهد داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029550

وب گردی

وب گردی