اعطای وام بدون بهره به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان

معاون امور برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد مستضعفان از اعطای ۲ هزار وام بدون بهره به دانشجویان محروم کشور از ابتدای سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، خسرو مختاری از اعطای ۲ هزار وام بدون بهره به دانشجویان محروم کشور از ابتدای سال ۹۸ خبر داد و با اشاره به حمایت‌های بنیاد مستضعفان از تحصیل دانشجویان مناطق محروم کشور، افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۲ هزار فقره وام بدون بهره به دانشجویان محروم اعطا شده است و تا پایان سال جاری، تعداد وام‌های پرداختی به هفت هزار فقره می‌رسد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، بنیاد مستضعفان در هر ترم به دانشجویان مجرد مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و به دانشجویان متأهل مبلغ ۸۰۰ هزار تومان وام پرداخت می‌کند.

معاون امور برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد مستضعفان درباره نحوه و شرایط دریافت این وام برای دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویان مستعد مناطق محروم با معرفی صندوق رفاه وزارت علوم، و وزارت بهداشت می‌توانند از این تسهیلات بدون بهره استفاده کنند.

مختاری خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده برای رفاه حال دانشجویان، بازپرداخت تسهیلات ارائه شده، پس از اتمام تحصیل آغاز می‌شود و وام‌گیرندگان می‌توانند 6 ماه پس از فارغ‌التحصیلی با اقساط ۲۰ تا ۳۰ ماهه به بازپرداخت تسهیلات خود بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029564

وب گردی

وب گردی