مدیران مدارس باید با بهره‌‌‌مندی از بیانیه گام دوم انقلاب وظایف خود را انجام دهند

مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیران مدارس باید با کیفیت بخشی به آموزش در مدارس در راستای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کاشان، بهروز طهماسب کاظمی مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از فرآیند ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و مدارس سما این دانشگاه بازدید کرد.

طهماسب کاظمی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از فرآیند اجرای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با توجه به سابقه، کیفیت آموزشی، امکانات مختلف آزمایشگاهی و اعضای هیأت علمی می‌تواند به عنوان یکی از اولویت های انتخاب از سوی دانشجویان و خانواده ها قرار گیرد.

وی همچنین با حضور در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، اعتماد و اطمینان خانواده‌های کاشانی به مجموعه مدارس سما، را پشتوانه ای خوب برای مجموعه دانست و افزود: مسئولان و مدیران مدارس باید با کیفیت بخشی به آموزش و نیز پرورش اسلامی و انقلابی دانش آموزان در مدارس در راستای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029581

وب گردی

وب گردی