برگزاری مراسم آغاز سال‌تحصیلی جدید در مرکز سرعین

مراسم آغاز سال‌تحصیلی جدید در واحد سرعین با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، مسئولان شهرستان سرعین و جمعی از استادان و دانشجویان ورودی جدید مرکز سرعین برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل در مراسم آغاز سال‌تحصیلی جدید که در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین برگزار شد، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی استان را برای مشارکت در توسعه گردشگری روستایی شهرستان سرعین اعلام کرد.

رسولی با اشاره به پیگیری طرح توسعه گردشگری سوها از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان، اعلام کرد: در حال حاضر طرح توسعه گردشگری و توانمندسازی روستائیان سوها از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان پیگیری می شود و مشابه این طرح را می‌توان در روستاهای شهرستان سرعین که دارای ظرفیت مناسب و قابلیت توسعه گردشگری در آنها وجود دارد، اجرا نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل همچنین به پیگیری فاز اول طرح هتل اسکول (یونی هتل) در سرعین اشاره و از شروع دوره‌های تخصصی گردشگری با همکاری جامعه هتل‌داران در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی با حضور رسولی و مسئولان شهرستان سرعین از فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرعین تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029589

وب گردی

وب گردی