آغاز به کار پایگاه بدرقه زائران دانشگاهی از ۱۸ مهردر مرز شلمچه

حجت الاسلام مطهری پور گفت: برنامه بدرقه زائران دانشگاهی»در مرز شلمچه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره بدرقه زائران دانشگاهی اظهار کرد: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امسال بنا دارد برای زائرین دانشجویی که در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حضور پیدا می‌کنند، از لحاظ محتوایی و فرهنگی خدمت‌رسانی داشته باشد و غنای لازم را به سفر آنها ببخشد.

وی افزود: در این راستا برنامه بدرقه زائران دانشگاهی در مرز شلمچه از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اجرایی خواهد شد و ان‌شاءالله همکاران ما در ستاد از ۱۸ مهرماه در مرز حاضر خواهند شد و دانشگاهیانی را که از مرز شلمچه عبور می‌کنند، بدرقه خواهند کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به طرح نایب‌الزیاره شهدا گفت: این طرح با مشارکت و همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ مقاومت اجرا خواهد شد و زائران دانشگاهی برای دریافت خدمات فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان می‌توانند از طریق یک کد USSD به شماره #۲۵۴۲۵*۶۶۵۵* اقدام کنند و به صورت رایگان از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه پیش‌بینی شده در این سامانه، زیارت به نیابت از شهدای دانشجوست. بر این اساس هر زائر دانشگاهی حاضر در اربعین حسینی می‌تواند با شماره‌گیری این کد و انتخاب گزینه مورد نظر، به نیابت از یک شهید دانشجو، سفر زیارتی خود را انجام دهد که در این سامانه اسم شهید به صورت کامل برای زائران ارسال می‌شود و ان‌شاءالله زائران از حمایت‌های معنوی شهید در این مسیر، بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029628

وب گردی

وب گردی