دیدار رئیس واحد ملکان با فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بمناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از تلاشهای سبزپوشان ناجا در برقراری نظم و امنیت جامعه قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ملکان، هدایت اسلامی رئیس دانشگاه ازاد ملکان در دیدار با فرمانده منطقه انتظامی شهرستان ملکان که بمناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد ضمن تبریک این هفته گفت: نیروی انتظامی علیرغم وجود دهها مسئولیت و ماموریتی که دارد خوشبختانه در برقراری نظم و امنیت در جامعه با اقتدار عمل کرده و توانسته رضایت مسئولین نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایت مدار و قدرشناس کشور را کسب کند.

وی افزود: آرامش و امنیت موجود در سایه تلاشهای شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی و بخصوص جان برکفان نیروی انتظامی برقرار شده و این امنیت نیز علاوه بر فراهم کردن آسایش عمومی باعث رشد و توسعه کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی شده است.

اسلامی در ادامه ضمن قدردانی از فرماندهی و پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی ملکان بر توسعه همکاریهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ملکان با نیروی انتظامی بخصوص در حوزه آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

فرمانده منطقه انتظامی ملکان نیز در این دیدار به نقش دانشگاه در فرهنگ سازی و نهادینه کردن هنجارها و کاهش ناهنجاریها در جامعه اشاره کرد و خواستار تشکیل کارگاه های تخصصی آموزشی جهت آشنایی دانشجویان با آسیب های اجتماعی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029630

وب گردی

وب گردی