معرفی گوشی مقرون به صرفه سونی

سونی گوشی میان رده خود، «اکسپریا 8» را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «سونی» که چندی قبل گوشی پرچمدار خود «اکسپریا 5» را معرفی کرده بود این بار با عرضه یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه دوباره به عرصه برگشته است. این گوشی که اکسپریا 8 نام دارد با قیمت مقرون به صرفه و سخت افزار میان رده از طراحی سری اکسپریا بهره می برد.

مشخصات Sony Xperia 8

این گوشی به یک صفحه نمایش LCD شش اینچی با فرمت 21: 9 و وضوح Full HD + مجهز شده است. فرمت صفحه نمایش 21: 9 ، که برای اولین بار است توسط سونی استفاده می شود ، توسط Corning Gorilla Glass 6 محافظت می شود. ابعاد این گوشی 158 69 69 x 8.1 میلی متر است و وزن آن 170 گرم است. سنسور خواننده اثر انگشت نیز در سمت راست است.

این گوشی قدرت خود را از پردازنده Snapdragon 630 که از محصولات میان رده کوالکام است می گیرد و مجهز به رم 4 گیگا بایتی و حافظه داخلی 64 گیگ است. این تلفن از باتری 2.760 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و از آداپتور شارژ 18 وات بهره می برد.

در زمینه دوربین شاهد دوربین دوتایی در پشت گوشی و تک دوربین در قسمت جلویی هستیم. یکی از دوربین های عقب دارای وضوح 12 مگاپیکسل و دیافراگم f / 1.8 است ، در حالی که دوربین دوم دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی و دیافراگم f / 2.0 است. دوربین دوم همچنین به شما امکان می دهد دو برابر بزرگنمایی کنید.

سیستم عامل این گوشی Android 9.0 Pie است و قیمت آن نیز 505 دلار اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029636

وب گردی

وب گردی