دانشگاه محیطی فرهنگی است

آیین استقبال و جلسه توجیهی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سالن همایش های مجتمع فرهنگی این دانشگاه با حضور مسئولین و مدیران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مسعود طاهری لاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در مراسم استقبال از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن تبریک قبولی دانشجویان ورودی جدید، دانشگاه را محیطی فرهنگی دانست و گفت: هدف شما به این محیط نباید صرفا اخذ مدرک دانشگاهی باشد؛ چرا که اگربا این هدف وارد شوید، موفق نمی شوید.

وی با تاکید بر حضور دانشجویان در تشکلهای دانشجویی، اظهارداشت: دانشجویان باید از وقت خود در دانشگاه حداکثر استفاده را ببرند و در کنار تحصیل علم در سایر برنامه های دانشگاه حضور فعال داشته باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد بر تحقق علم و اخلاق توام با هم در دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه محیطی عاری از مسائل غیر اخلاقی است و دانشجو باید بعد از گذراندن دوران دانشجویی با بار علمی بالا و اخلاق مناسب فارغ التحصیل شود.

طاهری ضمن حمایت از ایده های دانشجویان اظهارداشت: ما از ایده ها و پیشنهادات دانشجویان در روند کاری استفاده خواهیم کرد .

وی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را از اولویت های دانشگاه برشمرد و خواستار فعالیت و همکاری همه اساتید، دانشجویان و کارکنان در این خصوص شد.

دانشگاه محیط علم و تربیت است
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی خراسان رضوی در این جلسه گفت: دانشگاه محیطی علمی و تربیتی است و دانشجویی که در این محیط به تحصیل بپردازد جامعه در علم و عمل از او انتظار فکر؛ دیدگاه و رفتاری متفاوت دارد.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب افزود: امروز بیشتر شاغلین در سطح کشور فارغ اتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند بنابراین دانشجویی موفق است که با قوت برای رسیدن به قله های پیشرفت علمی بکوشد نه اینکه صرفا برای اخذ مدرک دانشگاهی تلاش نماید.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که تمایل به انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی دارند می توانند با نهاد رهبری همکاری کنند.

در این مراسم معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی ، معاون فرهنگی ودانشجویی، مدیر حراست دانشگاه به معرفی حوزه کاری خود پرداختند و از دانشجویان خواستند تا فعالیتها و برنامه های خود را براساس قوانین و مقررات دانشگاه انجام دهند.

کد خبر: 1029650

وب گردی

وب گردی