واحدهای دانشگاهی باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی استان تأثیرگذار باشند

رئیس واحد اردبیل گفت: دانشگاه مغز متفکر یک جامعه است و باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی در استان تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: چرخش مدیریت می تواند در پویایی دانشگاه کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تاکید کرد: دانشگاه مغز متفکر یک جامعه است و باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی در استان تاثیر گذار باشد.

وی روابط عمومی را مدیریت خودشناسی عنوان کرد و افزود: تبیین فعالیت ها، معرفی دستاوردها، اطلاع رسانی و تصویر سازی از وظایف روابط عمومی دانشگاه است.

غلامحسین غاربی، مدیر کل پیشین روابط عمومی واحد اردبیل نیز با اشاره به حساسیت روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی یکی از تاثیر گذارترین ارکان یک سازمان است.

وی تصریح کرد: نگاه به روابط عمومی از نگاه سنتی به نگاه مدرن تغییر کرده است و روابط عمومی به عنوان سیاست‌گذار و نقش کاربردی در سازمان دارد.

غاربی افزود: فعالیت روابط عمومی باید خارج از سیاست و نگاه سیاسی باشد و مجموعه روابط عمومی سازمان ها به شکل تخصصی و صنفی و حرفه ای کار کند.

فریبا رامزی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی واحد اردبیل نیز کار فرهنگی را کار مشترک عنوان کرد و از همه مسئولان جهت پیشبرد اهداف فرهنگی، دعوت به همفکری کرد.

وی بهره‌مندی از توان اساتید و دانشجویان، حمایت از کانون های قرآنی و ایجاد شور و نشاط در دانشجویان را از جمله برنامه های خود معرفی کرد.

در این مراسم سعید حاجی محمدی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی و فریبا رامزی به عنوان مدیر کل جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل معرفی شدند و تلاش‌های غلامحسین غاربی، مدیر کل پیشین روابط عمومی مورد تکریم قرار گرفت.

کد خبر: 1029663

وب گردی

وب گردی