تیم کشتی دانشگاه آزاد شگفتی‌ساز لیگ برتر امسال است/ بهره‌مندی از تماشاگران متعصب با تشکیل تیم‌های بومی

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد از قرعه این تیم در مسابقات لیگ راضی است و اعتقاد دارد که می‌تواند با این تیم در لیگ نتایج مناسبی کسب کند.

هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: گروه‌بندی‌ها مشخص بود و فقط باید ترتیب و زمان بازی‌ها مشخص می شد. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد این است که امسال در سال المپیک هستیم و برنامه های لیگ به خاطر مسابقات سنگین انتخابی المپیک و اردوهای مختلف، بسیار فشرده برگزار می شود.

وی افزود: در جلسه سازمان لیگ به این نکته اشاره شد و همه تیم ها موافقت کردند که به خاطر تیم ملی و المپیک این برنامه فشرده و سنگین را بپذیرند. به هرحال در ورزش فیزیکی مثل کشتی، برنامه فشرده و مسابقات سنگین و نفسگیر، خیلی مورد حمایت مربیان لیگ نیست؛ اما اولویت در کشتی ایران همیشه با تیم ملی است.

حبیبی با اشاره به وضعیت تیمداری دانشگاه آزاد در کشتی تاکید کرد: امسال تیم کشتی آزاد از مازندران و تیم کشتی فرنگی از خوزستان می آید و این موضوع کمک می کند تیم دانشگاه آزاد از حمایت تماشاگران متعصب بومی بهره‌مند شود. نفس کشتی به نفس تماشاگر کشتی‌دوست و کشتی‌فهم گره خورده و بسیار خوشحالم که تماشاگران خونگرم مازنی را پشت تیم خودم می بینم. با این تیم و با این تماشاگران در لیگ شگفتی خواهیم آفرید.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در ادامه با اشاره به قرعه دو هفته اول تیم خود گفت: با تیم توس و رعد ساری بازی داریم که هر دو از تیم های خوب و قدرتمند این دوره از مسابقات هستند. می دانم که این دو تیم امسال سرمایه گذاری خوبی کرده اند و از آنها و دیگر تیم ها که تنور مسابقات لیگ کشتی را داغ نگه داشته اند تشکر می کنم. از هر دو تیم شناخت کامل داریم و برای بازی با آنها آمده ایم.

وی با اشاره به غیبت دو بازیکن ملی پوش خود در هفته های اول گفت: دو کشتی‌گیر در تیم امید داریم که در اردوهای تیم ملی هستند و از آنها استفاده نمی کنیم. بقیه بازیکنان را در اختیار داریم و این هفته به اردو می‌رویم تا برای بازی های هفته بعد آماده شویم. به این تیم ایمان دارم و می دانم که نتایج خوبی در انتظار ما است.

پایان پیام /

کد خبر: 1029715

وب گردی

وب گردی