شناخت اندیشه امام حسین (ع) آسیب‌های اجتماعی جامعه را برطرف می‌کند

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه راه حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز ما را در شناخت اندیشه امام حسین (ع) عنوان کرد.   

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از سوادکوه، اصغر نوروزی در مراسم نشست فرهنگی که به مناسبت ایام اربعین حسینی با موضوع "نگرشی نو در اندیشه‌های امام حسین (ع)" و حضور اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در نمازخانه واحد سوادکوه برگزار شد، با بیان اینکه اگر بتوانیم یک خصلت از هر امام معصومی را در زندگی و رفتارمان رعایت کنیم انسان موفقی خواهیم بود افزود: اگر امام حسین (ع) را درست بشناسیم و در زندگی اندیشه، باور و نگرش او را به عنوان الگو قرار دهیم یقیناً به موفقیت‌های زیادی دست خواهیم یافت.

عضو هیات علمی گروه روانشناسی واحد سوادکوه با اشاره به اینکه امام حسین (ع) به هدف خود متعهد بود اظهار کرد: ما هم بیائیم حسین‌وار در کار و زندگی خود متعهد بوده و آن امام همای را به عنوان انسان متعهد به هدف؛ به دانشجویان معرفی کنیم.

نوروزی با تصریح اینکه اکنون زمان تفکر و اندیشیدن است تاکید کرد: دانشگاه باید به دنبال اندیشیدن درباره علل قیام حسینی و شناساندن این تفکر به دانشجویان و جامعه هدف حرکت کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029752

وب گردی

وب گردی