معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از زیرساخت های علوم دامپزشکی و پزشکی واحد کرج بازدید کرد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت همراه با حضور در دانشکده های دامپزشکی و پرستاری و مامایی واحد کرج از زیرساخت های علوم دامپزشکی و پزشکی این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، نفر ضمن این بازدید از بخش های مختلف این دانشکده ها اعم از آزمایشگاه ها، کلاس های درس و بخش های اداری دیدن کرد و به مشاهده زیرساخت های علوم دامپزشکی و پزشکی این واحد و بررسی ظرفیت راه اندازی رشته های مرتبط با آن برای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پرداخت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را در این بازدید محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی ها ریس دانشکده دامپزشکی و منصوره تجویدی معاون علوم پزشکی و رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، جمعی دیگر از مسئولین واحد کرج همراهی کردند.

تجویدی معاون علوم پزشکی واحد کرج با شرح مختصری از اقدامات صورت گرفته توسط واحد کرج در تعامل با بیمارستان ها، مراکز درمانی و خدمات پزشکی سطح استان البرز و شهرستان کرج، به گوشه ای از برنامه های آتی در خصوص رشته های مرتبط با علوم پزشکی در واحد کرج اشاره کرد.

محسن نفر و هیأت همراه نیز ضمن استماع توضیحات، گزارشات و پیشنهادات مسئولین حاضر، از نزدیک پاره ای از مشکلات و خواسته های کارشناسان آزمایشگاه ها، مدیران گروه های آموزشی و کارکنان این دانشکده ها را بررسی نمودند.

کد خبر: 1029765

وب گردی

وب گردی